BLI BEDRE KJENT MED

VÅRE
SAMARBEIDPARTNERE

Horten Dyreklinikk
Vi tilbyr de fleste tjenester innenfor smådyrmedisin, og tilstreber til enhver tid at du skal få den beste behandlingen for deg og ditt dyr!

Engell Hundesenter
Engell Hundesenter driver hundehotell “all inclusive”. Vi er veldig opptatt av at hunden skal et ha første klasses opphold og har satt oss et høyt mål med bare fornøyde kunder, både hunder og eiere.

Horten Apartments
Horten Apartment er et moderne bokonsept med lave priser. Våre rom er billige fordi vi har mulighet til å holde faste lave kostnader, men samtidig kan tilby hva du som gjest ønsker mest: Smakfulle rom med et fullt utstyrt minikjøkken, privat bad, en deilig seng, en god stol, en skrivepult og klesskap til å henge klærne dine i.

Kennel Altolivello
NKK godkjent oppdretter av Jack Russell Terrier. Å oppdrette sunne og friske hunder er viktig for oss, og vi strekker oss langt for å oppnå det beste resultat mulig i hver kombinasjon. Som kennelnavnet vårt tilsier ønsker vi å holde høyest mulige nivå.

Harelabb
Harelabb er som poteten - den kan brukes til det meste. Som et fullverdig produksjonsselskap kan Harelabb hjelpe deg med det meste du måtte trenge innen profilering. Grafisk Design, Nettsider, Visualisering, Trykksaker og MYE mer!

Merethe Bratsberg Hansen
Norgesmester i Napping NM 2019

Perro Import
Hos Perro Import finner du det meste du måtte trenge av klippeutstyr

Klar Kommunikasjon
Vi tilbyr skreddersydde foredrag eller seminarer for din bedrift.  Thomas Thorvaldsen sine foredrag om god kommunikasjon, selvledelse og egenutvikling har fått en utrolig respons fra både bedrifter i næringslivet, skoler, barnehager, opplæringskontor, folkeuniversitetet, sykehus, hjemmetjenesten, nav og ulike institusjoner.

Ernæring
Den mest naturlige og næringsrike maten til hunder og etter hvert også katter. Først i Norge, deretter i Norden og nå leveres også VOM til flere land i Europa.

Timma
Online Booking! Bestill timer hos frisører, barberere, skjønnhetspleie eller massasje – lett og praktisk. Timma finnes allerede i bl.a. Oslo, Bergen, Trondheim og mange andre steder.

Norsk Bassetklubb
Har du en basset? Tenker du på å skaffe deg en? Er du interessert i utstillinger, drevprøver, sporprøver og hyggelige medlemstreff? Eller vil du bare ha ei knakende god jaktbikkje og en herlig familiehund? Da er kanskje Norsk Bassetklubb stedet for deg!

Din Hundeskole
Hos oss blir alle sett å hørt og tatt godt vare på. Vi har individuell oppfølging på alle våre kurs og mulighet for å stille spørsmål slik at du får den hjelpen nettopp du trenger. Alle våre instruktører holder meget høy kvalitet og kan vise til resultater med sin egen hund. Slik at du vil være helt sikker på å få den beste hjelpen med din hund.

Ormestad slipeservice
Gode priser og rask levering! Vi sliper kniver, frisørsakser og klippeskjær!